Regulamin turnieju SD 5v5

2016-02-07 20:03:08
1. Wprowadzenie.
1.1 Organizatorem turnieju jest klan Apache Team a głównymi Sędziami turnieju są: Colibry, Fatih, Quik, Bestia, Skny, BigX, ChevChelios, WilczeZiele, Snejps, bIALY.
1.2 Sędziowie zachowują prawo do ostatecznej decyzji we wszystkich kwestiach spornych.
1.3 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu.
1.4 Zapisanie do turnieju oznacza zaakceptowanie postanowień Regulaminu.
1.5 Każde złamanie Regulaminu turnieju może skutkować wykluczeniem z rozgrywek.

2. Zapisy.
2.1 Zapisy do turnieju rozpoczynają się w niedzielę 7 lutego 2016 roku i potrwają do środy 24 lutego 2016 do godziny 20:00
2.2 Aby zgłosić się do turnieju wystarczy na forum w temacie Turniej SD 5v5 - 26.02.2016 - ZAPISY podać nazwę swojej drużyny, ksywy zgłoszonych graczy i adres e-mail do kapitana.
2.3 Start turnieju przewidziany jest na piątek 26 lutego 2016 roku

3. Rozgrywki
3.1 Turniej zostanie przeprowadzony na serwerze Apache Team Promod: /connect 31.186.83.179:28971 ; password (kapitan dostanie na maila)
3.2 Mecze rozgrywane będą w trybie Search & Destroy przez drużyny 5-cio osobowe w systemie mr12 (po 12 rund na side) na dwóch, wybranych drogą eliminacji map.
3.3 Terminarz rozgrywek i podział na ewentualne grupy zostanie ogłoszony 24.02. wieczorem na naszej stronie i forum.
3.4 Rozgrywki będą prowadzone na mapach: Crash, Backlot, Crossfire, Strike, District.
3.5 Każdy mecz zaczynamy od rundy na noże na mapie Crash. Drużyna, która wygra rozpoczyna eliminację map a drużyna, która przegra wybiera stronę (obrona/atak).
3.6 Jeśli po rozegraniu dwóch map jest wynik 1:1 to o zwycięstwie zdecyduje większa suma wygranych rund. W przypadku remisu w rundach Sędzia zarządzi dogrywkę w systemie mr3 (po 3 rundy na side).
3.7 Drużyna musi się stawić na wyznaczonym serwerze przynajmniej 5 min przed rozpoczęciem swojego spotkania. Niestawienie się drużyny w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z przyznaniem walkowera dla drużyny przeciwnej.
3.8 Gracze powinni używać nicków podanych przy rejestracji drużyn. Każda zmiana może skutkować kickiem z serwera.
3.9 Każda drużyna może rozpocząć mecz minimalnie 4 i maksymalnie 5 graczami. Zmiany lub dopuszczenie do gry spóźnialskich są możliwe dopiero po zmianie strony na wybranej mapie.
3.10. W trakcie każdego meczu wszyscy zawodnicy muszą nagrywać dema (będąc na serwerze klikamy tyldę (~) i wpisujemy /record nazwa_dema Nagrywanie kończymy wpisując komendę /stoprecord). Wszystkie nagrania powinny być przechowywane przez conajmniej 2 dni od zakończenia turnieju. Jeżeli gracz zostanie poproszony przez Sędziego bądź innego uczestnika turnieju o udostępnienie dema, a zawodnik będzie zwlekał z jego dostarczeniem to może to skutkować przyznaniem walkowera dla drużyny przeciwnej oraz wyrzuceniem gracza a nawet całej jego drużyny z turnieju.
3.11 Podczas każdego meczu na serwerze będzie co najmniej jeden z Sędziów. Spamowanie, bluzgi itp. mogą skutkować natychmiastowym wyrzuceniem z turnieju.
3.12 Przebywanie obserwatorów na serwerze podczas spotkania jest zabronione.
3.13 Mecze nie mogą odbyć się bez Sędziego.

4. GUID.
4.1 Każdy zawodnik może grać w turnieju tylko z jednego GUIDa.
4.2 Zmian GUID nie można dokonywać w czasie trwania turnieju.
4.3 GUID musi pochodzić tylko i wyłącznie z oryginalnej gry Call of Duty 4: ModernWarfare.

5. Konflikty.
5.1 Każdy uczestnik ma 12 godzin na zgłoszenie Sędziom nieprawidłowości.
5.2 Dema, logi z serwera oraz screeny mogą być podstawą do uwzględnienia przez Sędziego spornej sytuacji.
5.3 Jeżeli regulamin nie uwzględnia określonego postępowania w danej sytuacji spornej, gracze są zobowiązani do skontaktowania się z Sędziąw celu rozwiązania problemu.
5.4 Używanie jakichkolwiek cheatów, bugów czy elevatorów jest całkowicie zabronione i grozi wyrzuceniem gracza oraz jego drużyny z turnieju.
Ostatnia aktualizacja: 2016-02-26 00:39:49
Wątek zamknięty.